Dlaczego nie mogę schudnąć?

Jestem na diecie, a nie chudnę - co robię źle?



Wiele osób pomimo „przejścia na dietę” nie potrafi schudnąć. Niektórym udaje się szybko zrzucić kilka kilo po czym po powrocie do codziennych nawyków żywieniowych odzyskują utracone kilogramy, często nawet dostają gratis kilka następnych.


Dlaczego tak się dzieje?


Powodów jest kilka. Najważniejszy z nich to obniżenie podstawowej przemiany materii na skutek zbyt restrykcyjnej diety. Diety zawierające dzienny deficyt większy niż 1000 kcal dają szybkie rezultaty, ale niestety nie maja szans na utrzymanie szczupłej sylwetki na lata.


Najpopularniejsze błędy popełniane na diecie:


· Zbyt duży deficyt kaloryczny

· „Bycie” na ciągłej diecie

· Źle dobrana ilość tłuszczy, białek, węglowodanów

· Źle oszacowana aktywność fizyczna w ciągu dnia

· Podjadanie między posiłkami

· Niedoszacowanie ilości spożywanych kalorii


Dla osób starających się zrzucić nadmierną masę ciała polecam dzienny deficyt w granicach 500 -700 kcal. Większy deficyt jest ZABRONIONY, chyba, że chcesz po zakończeniu diety mieć parę kilo gratis. Kilogram tkanki tłuszczowej to 7000 kcal, więc aby zredukować masę ciało o 1kg należy uzyskać deficyt 7000 kcal. Przy moich założeniach w ciągu tygodnia średnio redukuje się masę o 0,5 kg.

Najskuteczniejszą metoda jest połączenie diety i aktywności fizycznej

Pamiętaj, dieta to nie wyrzeczenia. Można jeść smacznie i zdrowo nie czując się, że jesteś na diecie.


---------------------------------------------------------------------

Współpraca z zakresy treningu i dietetyki

tel:663388570

www.mscycling.pl

mscycling1@gmail.com




301 wyświetlenia

©2019 by MŚ Cycling. Proudly created with Wix.com